Kodėl Aromatic •89• franšizė?
Išlaisvinkite savo potencialą su Aromatic •89• – pirmaujančiu prabangių kvapų produktų prekės ženklu Europoje.
Pagrindiniai privalumai:
Didelės pelno maržos: Produkcijos pelno maržos užtikrina investicijos atsipirkimą per trumpą laikotarpį.
Išskirtiniai produktai: Siūlykite aukščiausios kokybės namų kvapus, automobilio kvapus, žvakes, kosmetiką ir kvepalus, pagamintus Lietuvoje, kuriuos klientai pamėgs ir sugrįš įsigyti jų dar kartą!
Visapusiška parama: Gaukite rinkodaros bei nuolatinę mokymų paramą, kad Jūsų verslas klestėtų.
Prekės ženklo atpažinimas: Pasinaudokite gerai žinomo prekės ženklo galia, kad pritrauktumėte klientus ir išsiskirtumėte rinkoje.
Lanksti investicija: Rinkitės iš siūlomų franšizės variacijų, pritaikytų jūsų biudžetui ir verslo tikslams, kurie palengvina kelionės pradžią su Aromatic •89•.
Prisijunkite prie sėkmės
Bendradarbiaukite su Aromatic •89• ir kurkite pelningą verslą, paremtą patikrintu modeliu ir įsitvirtinusiu prekės ženklu Europoje.
Franšizės Europoje
Aromatic •89• franšizės Lietuvoje, Lenkijoje ir Ukrainoje jau džiaugiasi patikrinto verslo modelio sėkme.
Sėkmės akcentai:
Lietuva: Su keturiomis sėkmingai veikiančiomis parduotuvėmis mūsų Lietuvos franšizės gavėjai greitai tapo lyderiais prabangių kvapų rinkoje, pritraukdami lojalių klientų bazę ir pasiekdami stiprius pardavimų rezultatus.
Lenkija: Dvi sėkmingos parduotuvės Lenkijoje įrodo mūsų aukščiausios kokybės produktų patrauklumą, o franšizės gavėjai džiaugiasi reikšmingu augimu ir didelėmis pelno maržomis.
Ukraina: Nepaisant iššūkių, mūsų Ukrainos franšizės gavėjai sugebėjo užtikrinti stiprų įsitvirtinimą rinkoje dar kartą įrodydami, kad esant klientų srautui, produktai sudomina visus praeivius!
Ši sėkmės istorija gali tapti ir jūsų istorija!
Atraskite mūsų franšizės galimybes ir raskite tinkamiausią variantą savo tikslams. Nesvarbu, ar tai būtų didesnio masto parduotuvė, ar pardavimo sala prekybos centre. Aromatic •89• siūlo lanksčius pasiūlymus, pritaikytus jūsų poreikiams. Prisijunkite prie mūsų augančio prekės ženklo ir prisidėkite prie sekmės istorijos!
Franšizės pasirinkimai
Parduotuvė prekybos centre
Parduotuvės reikalavimai
• Minimalus parduotuvės plotas: 20 m².
• Parduotuvėje turi būti siūlomos visos produktų kategorijos.
• Parduotuvė privalo būti oficialiame prekybos centre.
• Interjeras turi atitikti mūsų prekės ženklo vadovą ir pateiktą vizualizaciją.
• Reikalingi mažiausiai 2 darbuotojai, dirbantys visą darbo dieną.
• Parduotuvė turi dirbti visomis savaitės dienomis (nebent yra šalies ar prekybos centro politika, leidžianti kitaip).
• Galimybė tapti atsiėmimo tašku.
Reikalinga minimali 50 000 € investicija.
Vietinė parduotuvė
Parduotuvės reikalavimai:
• Minimalus parduotuvės plotas: 25 m².
• Minimalus vitrinos/įėjimo plotas: 6 m².
• Parduotuvėje turi būti siūlomos visos produktų kategorijos.
• Interjeras turi atitikti mūsų prekės ženklo vadovą ir pateiktą vizualizaciją.
• Galimybė tapti atsiėmimo tašku.
Vietos reikalavimai:
• Parduotuvės vietoje turi būti bent 30 000+ gyventojų 10 km spinduliu.
• Norint atidaryti antrą parduotuvę 15 km spinduliu, gyventojų skaičius turi viršyti 130 000.
Reikalinga minimali 35 000 € investicija.
Pardavimo sala
Kiosko reikalavimai:
• Minimalus kiosko plotas: 10 m².
• Prekių asortimentas: Tik namų kvapai ir automobilio oro gaivikliai.
• Kiosko vieta: Kioskas turi būti oficialiame prekybos centre.
• Kiosko interjeras: Interjeras turi atitikti mūsų prekės ženklo vadovą ir pateiktą vizualizaciją.
• Papildoma vieta klientams: Kioske turi būti numatyta papildoma erdvė klientams.
• Kvapų mėginukų dalinimas: Klientams, praeinantiems pro kioską, būtina dalinti kvapų lapelius.
Reikalinga minimali 20 000 € investicija.
Atidarymo procesas
- Susisiekite su Franšizės plėtros vadybininku po formos pateikimo.
- Aptarkite franšizės sąlygas ir reikalavimus.
- Atlikite vietos rinkos tyrimą.
- Pasirašykite franšizės atskleidimo dokumentą.
- Gaukite vietos patvirtinimą iš Franšizės vadybininko.
- Įrengti parduotuvę pagal Aromatic •89• reikalavimus.
- Papildykite privalomą minimalų produktų inventorių.
- Didysis atidarymas!
Franšizės žemėlapis
Šiuo metu yra 5 franšizės
Rinkos potencialas 20+ parduotuvių
Rinkos potencialas 20+ parduotuvių
Šiuo metu yra 2 franšizės
Rinkos potencialas 250+ parduotuvių
Rinkos potencialas 15+ parduotuvių
Rinkos potencialas 350+ parduotuvių
Rinkos potencialas 250+ parduotuvių
Rinkos potencialas 300+ parduotuvių
Rinkos potencialas 400+ parduotuvių
Šiuo metu yra 1 franšizė
Rinkos potencialas 300+ parduotuvių
Dažniausiai užduodami klausimai
Kai priimamas galutinis sprendimas rezervuoti tam tikrą vietą parduotuvei atidaryti ir pasirašoma franšizės sutartis, turite 3 mėnesių terminą atidaryti parduotuvę. Jei per šį laiką neįvykdysite atidarymo, vieta vėl bus atvira rezervacijai.
Ne, Aromatic •89• franšizė nereikalauja mėnesinio mokesčio nuo pajamų. Tik vienkartinis 3000 € mokestis už žinias (know-how) ir logotipo naudojimą.
Tai vienkartinis mokestis už vieną fizinę parduotuvę. Jei planuojate atidaryti antrą parduotuvę, šis mokestis būtų 1500€, tik už prekės ženklo naudojimą.
Visos investicijų galimybės apima:
- Baldų/salos kainą.
- Vietos nuomą.
- Įrengimo išlaidas.
- Kasos aparato kainą + įrengimą.
- Inventoriaus kainą.
Kainos tikslinamos konsultacijos metu.
Vidutiniškai franšizė atsiperka per 2-3 metus, jei vieta turi pastovų klientų srautą.
Franšizės savininkai perka produktus už išskirtines kainas, kurios atskleidžiamos po konsultacijos su franšizės plėtros vadovu. Produktų pelno maržos siekia 90%.
Taip, darbuotojams suteikiama Aromatic •89• mokomoji medžiaga apie produktus ir kvapus. Bei darbuotojai privalo dirbti pagal nurodytą konsultanto vadovą.
Ne, kitų produktų pardavimas Aromatic •89• franšizės parduotuvėje yra draudžiamas.
Taip, jei franšizė naudoja tam tikrą kasos aparatų sistemą, mes turime vidinę inventorizacijos sistemą su automatizuota atsargų papildymo galimybe. Galite matyti tiesioginę atsargų informaciją ir pardavimų statistiką. bei pasirinkti, kad sistema atliktų automatinius užsakymus pasiekus atitinkamą likučio trūkumą.
Nuolaidos ir rinkodaros sprendimai turi būti derinami su pagrindine būstine Klaipėdoje, Lietuvoje, ir sprendimai turi būti patvirtinti.
Taip, franšizės savininkui suteikiamas mokėjimo atidėjimas pirmąjam produkcijos užsakymui.